Tadas ir Edvinas dalyvavo „Baltijos kelyje”

2019 m. rugpjūčio 23 d. ryte startavo XXVIII-asis tradicinis tarptautinis estafetinis bėgimas „Baltijos kelias“ – jau tapęs istoriniu bėgimu. Kupinas pagarbos ir ryžto bėgimas primena trijų Baltijos valstybių siekį atkurti Laisvę ir Nepriklausomybę. Šiame bėgime startavo 37 bėgimo dalyviai: 29 lietuviai ir 8 latviai (7 moterys ir 31 vyras). 6 dalyviai bėgime dalyvavo pirmą kartą. Tarp visų dalyvių startavo ir du Šiaulių rajono sporto klubo „Lukas” nariai Tadas Baranauskas ir Edvinas Kožkus. Tado ir Edvino mintys po bėgimo: „Bėgimas buvo įdomus ir išskirtinis, nes truko 3 dienas, nuo Vilniaus per Rygą iki Talino. Bėgikai buvo suskirstyti į grupes pagal pajėgumo tempą po 4 žmones, kuriems teko įveikti etapus po 10 ir daugiau kilometrų. Lietuvoje buvo policijos palyda, o pats kelias nuobodokas, nuotaiką praskaidrindavo, kad kiekviename regione vis kažkas pasitikdavo, pavaišindavo ir palinkėdavo gero kelio. Pirmos dienos finišas buvo Pasvalio miesto stadione su karšta koše, arbata ir minkšta lova. Antros dienos ryte buvo malonus sutikimas ir pusryčiai Saločiuose. Lietuviai buvo labai svetingi, o štai latviai net nesugebėjo suorganizuoti policijos palydos. Tad teko bėgti kita kelio puse ir siaurais kelkraščiais bei saugotis atvažiuojančių automobilių. Tačiau vis tiek pasiekėme Rygą, kur padėjome gėlių prie „Laisvės“ paminklo. Ten susitikome ir nusifotografavome su žymiaisiais „Braliukais“. Dienos finišas buvo prie Salacgrivos miesto mokyklos, o nakvynė – sporto salėje. Trečią dieną beliko įveikti tik 200 km iki Talino. Su Estijos policijos palyda greitai prabėgome likusius 200 km ir vakare pasiekėme finišą prie Estijos parlamento. Uždarymas vyko Lietuvos ambasadoje. Dalyviai buvo apdovanoti išskirtiniais medaliais ir pažymėjimais, pavaišinti kava, arbata, pyragais. Po visko laukė kelionė autobusu namo“. Statistika: Tadas per tris dienas nubėgo 162,59 km, o Edvinas – 136,34 km.